blogi

Hahmoanimaatioiden liikkeenkaappaus peliharjoitteisiin

Kuinka tuotamme pelihahmoille realistiset liikkeet? Lue 3D-mallintajamme blogikirjoitus aiheesta!

Tarinallisen peliharjoitteen suunnitteluprosessi

Tässä blogissa selviää, miten viidennen harjoitteen suunnittelu- ja tekoprosessi on alkanut!

Migael-hankkeen järjestämä webinaari



Tervetuloa kuulemaan helmikuussa moderneista teknologioista joita on hyödynnetty ja voidaan hyödyntää kaivosalalla!

Pelihahmojen piirtäminen ja animoiminen

Tutustu, miten MiGaEL-hankkeen neljännessä harjoitteessa seikkailevat hahmot syntyivät! Blogissa esitellään hahmojen kokema kehityskaari luonnoksista lopullisiin animaatioihin.

Pelimäärittelyn workshop

Miten Migael-hankkeessa edetään uusien peliskenaarioiden luomisessa? Mistä ideat ja inspiraatiot syntyvät, ja kuinka niistä lähdetään toteuttamaan oikeita peliskenaarioita? Lue blogilta neljännen skenaarion pelimäärittelystä.

Vierailu Mantovaaraan

Katso vlogilta, kun Elina Männikkö (projekti-insinööri) ja Tuuli Nivala (projektisuunnittelija) FrostBitiltä vierailivat Sodankylän Mantovaaran kaivosalueella, jossa he tutustuivat kaivostoimintaan Migael-projektin neljättä skenaariota varten.

Panostus/räjäytys skenaarion testaus

Maaliskuussa 2020 testattiin rakennus- ja yhdyskuntatekniikan opiskelijoiden ryhmässä ensimmäistä kertaa panostus/räjäytys skenaariota toiminnassa. Testauspäivän palautteella skenaariota kehitettiin eteenpäin.